Wednesday, March 20

Semalam hari terakhir olahraga ;(


Hai dan Assalamualaikum semua :D

Hello ! Aku semalam internet takde , so amik kesempatan nak upload gambar semalam, dengan kawan aku time olahraga dekat SMK USJ 23 ;d . Gembira time tu :D

 Kiri ; Intan, Nurin (Aku)
 Kiri : Intan, Ching Kar Mun , Nurin (Aku)
 Kiri : Intan, Ching Kar Mun, Nurin(Aku)
 Kiri : Intan, Ching Kar Mun, Nurin(Aku)
 Ching Kar Mun time tu dia taknak tangkap gambar, dia buat bende tu terus gelak.
Time ni Intan tengah makan, takde kerja aku tangkap gambar dia yang cute miut :3

Weii, ada lagi gambar yang dah lepas lepas yang ber-upload. Asyik lupa.See kat bawah ni banyak banyak gambar gambar yang lepas lepas masa aku ada olahraga. Tak silap aku hari apa ntah. haha.

 Pakai baju biru yang ikat rambut depan depan ni kan. Nama dia Ching Kar Mun, Yang depan budak baju biru tu Zulhelmi, dan belakang Zulhelmi pulak Eric. Sebelah Eric pulak yang hitam hitam tu Danish Asri. Haha :D
 Dari Kiri : Intan, Nurin(Aku). Mata aku kecik dan sepet sebab tak boleh pandang matahari nanti mata sepet.
 Kiri : Intan , Nurin(Aku). Time ni Intan tolong pegang camera . So, jadi macam kelakar sikit. Eh, belakang baju merah tu nama dia Puteri. Takyah perasan pon takpe sebab tak nampak muka.
 Dari Kiri : Ching Kar Mun, Nurin (Aku). Chiing Kar Mun kata "Muka saya nampak merah tak?". Saya kata "A'a' Aku dengan Ching Kar Mun  panggil awak saya.
Dari Kiri : Nurin(Aku), Intan. Intan tu cantik :D Aku kata gambar aku dengan Intan ini yang cantik :D


Sudahlah cerita cerita untuk olahraga untuk aku ni :D byee :D Malas nak tangkap gambar medals .

No comments: