Tuesday, March 12

Amni is erghh ! Peristiwa dahulu.

Hai Dan Assalamualaikum semua :D

Aku hanya nak ingatkan peristiwa dahulu yang menyakitkan hati sahaja. Musuh aku atau dikenali sebagai budak gedik dalam rumah pangsa kat rumah aku tu. Dia Amni. Ramai taksuka dia sebab gedik. Then, pada hari apa ntah. Tapi ini tahun lepas. Tahun lepas aku kelas 4 Zamrud (Kelas ke-3) Dia kelas 4 Berlian (Kelas ke-2). Dia kutuk aku yang aku ni tak pandai masuk zamrud, dia lagi pandai kononnya. Dia tak sedar kawan dia kelas 4 Nilam (Kelas akhir sekali) tu kelas last. Dia sedap je mulut dia, takde insurans langsung. Kalau korang dapat dia, rasa nak lempang je. Belagak rambut panjang. Bukan ada sape suka dia pon. Belagak je lebih !. Then, tahun ni aku dengan kawan dia sama kelas, kelas 5 Berlian. Dia kelas 5 Zamrud. Kutuk lagi, dapat balasan.Aku hanya nak ingatkan peristiwa yang mungkin menyakitkan hati. Macam dia sorang dia pandai. Belagak je lebih, last last turun kelas. Okay, bye :D Sampai disini saja, taknak nak bangkitkan balik peristiwa ni. Bye :D

No comments: