Monday, November 2

School

Im getting too excited 16&17 aku sekolah.. Lol bukan apa tau, aku bosan gila duduk rumah. Duduk rumah hadap laptop, makan, tengok tv. Huh tambah berat badan je beb..

Makanan pun tak berapa nak ada. And aku bukan reti masak. Okay ni salah hehe. Aku reti masak act dah banyak resepi dalam pale otak (( tak riak la huhu )) cuma masalahnyaaaa, aku takut nak bukak api. Idk why, dulu aku reti ah bukak api. Takpayah org sruh pun. Sejak haritu aku bukak api takleh, dia macam keluar bunyi gas then berbau habis gas tu. Sejak tu aku takut ah nak bukak. And one more thing, kalau dah tak reti bukak api tu ofc la tak reti slowkan api. Haih dugaaaaan sampai bila sia nak jadi camni.

Fyi, aku nak sekolah pun bukan sebab nak belajar. Alah nanti sekolah 16&17 tu bukan belajar, maybe just tanda paper je camtu... Omaigaddd, aku bosan gila sia duduk rumah. Nak keluar pun duit tak masyuk. Haih. Dulu kalau cuti sekolah, aku habiskan dengan main phone. Rinduuuunya dekat phone aku haih. Tuhan je tau rindu aku dekat phone tu haih...

Nak makan tapi tak reti bukak api. Kalau nak keluar gi beli, fuh lagilaaaaaaah. Memang tak do aku nak keluar dengan jalan kakinya. Haih

Tetiba rasa nak makan western.. dessert ah omg..
Aku act suka buah buahan... Lagi ngam kalau nutella campur strawberry. Haihhhh mula dahhhh



Haihhhh sedapnyaaaaa chocolateeeee em strawberrryyyyy haihhhh tak kuad ><



Haihhhhhh. Tetiba rasa lapaar.. Huhuhu dah lama tak makan duh...
Okayla sampai sini je bye!




No comments: