Sunday, November 1

Kawan lama makin pupus~

And hai... Aku ada sorang kawan ni... nama dia Dania or whatever aku lupa. Tapi memang aku ingat nama dia, Dania.... How sweet aku cerita pasal dia...


Okay, tulah Dania yang bertudung hitam tu. Time ni kitaorang Year 6 ( 2014 ) Ala. yang kena repeat upsr tu zzzzzzz.

Okay dia ni aku start kawan dengan dia time year 4. Dia sekolah lain, aku sklh lain. Dia ni sekolah kat puchong perdana. Aku pulak kat skpbp2. 

Kitaorang kenal time olahraga. Olimpik muda lah. Time tu kitaorg terpilih masuk negeri. Idk negeri or daerah (( katmo )) Time tu just biasa2 je kawan olahraga rapat ah gak training sesama satu dorm. Argh indahnya lol.

Then, dah habis je olahraga kitaorg terpisah ah...So masa year 5 pulak just jumpa time olahraga. Time tu aku tak masuk pun daerah.. Dia masuk kot. So time year 5 tu memang hilang ah.

Masuk je year 6, kitaorg ada jumpa time olahraga gak. Memang jumpa time olahraga je ah.. Dia menang lompat jauh. Aku tah lah tak ingat lol. Org lain aku igt, diri sndiri tak igt hehehehe. 

Lepas olahraga tu ingat dah tak jumpa, tetiba cikgu panggil geng aku ah ( ceh geng aku ) Intan, Aku, Nina, Mun. Act Mun sbnrnye tak masuk tapi konon la nak teman last2 dapat masuk. Centu ah hehehe. Cikgu panggil sebab ada netball international under 12. Sekolah yg terpilih tu sekolah aku, pp , and sklh apa tah aku tak igt tapi aku igt la bdk2 dia. Argh rinduuunya dekat Mai, Dian, Syaz, Ain, pe semuaaaa omaigaddd aku tak lupa k nama korg just malas nak type heehehhehe.

Then, time nak gi lawan tu. Kitaorg stay kat satu dorm ni. Sebab katil tak cukup dikebas oleh aka under 15 and under 18.. (( kitaorg ni respect dorg so bagi jela hehe )) Kitaorg kena tidur bawah. Aku tidur la dengan Dania ni memang sebelah2. Kitaorg gi memana pun berdua kepit je. Time makan pun sebelah huhu memang dia je ah rapat. Yang lain rapat dengan yang lain ah. Hewhew ada ah rapat dengan bat, wani, emy, pe semua... 

Lepas je habis netball tu, terus dah tak jumpa. Ingat lepas tu boleh contact, tapi tah lost contact tsk tsk... 

Then, naik form1 ingat boleh la jumpa Dania ni time olahraga. Tapi dia tak masuk olahraga pun.. Then haritu scnd day for under 18 nak lawan kt sklh sukan, I saw Daniaaaa guysss! Omg tapi tak lepak dngn dia sekali sbb dia dngn kwn2 dia. Dia masuk sekolah sukan.. Ada ah senyum pastu buat  hal memasing.. Hm. Pastu ada ah selfie sekali tapi tah kemana gambar tu sebab phone hilang haih dugaan sia. Pastu dah tak jumpaa....

Harap ah dapat jumpa lagi tapi nak jumpa dia ni kena masuk daerah ah huhuhu okaylah bye! Taknak buat drama melayu kat sini hehhehe okbyee

No comments: