Monday, May 13

Exam Last Harini ! :D

Nurin harini suka sangat sebab harini nurin dah habis exam :^. Sukalah dah habis exam. Tdi dekat school  exam sivik,muzik, dan kt :D So, nurin tak takut sangat lah dengan sivik. Sebab nurin suka sivik ! Haha, kk k. KT susah dohh. Paling gempak dan susah. Mengalah BI dan MT aku . Haha. Math lagi senang dari KT aku rasa. Haha :D Tadi nurin tengok dekat "Sistem Analisis Peperiksaan Sekolah" Saja nak godek-godek dapat markah bape. Aku tengok :-

Haha, Sila gelakk ! Okay, aku cakap je MATH senang tapi dapat C . haha :D Itu yang aku suka? By the wayy, aku tak kisah MATH dapat C sebab dah terlampau biasa. Aku pernah dapat D. Kawan aku pernah dapat E, aku tak pernah dapat E. hehehe :D Okay . PSV dapat 80%. Okay kann? Itu je nak cakap malas nak panjang-2 nak check yang lain pulakk :D

No comments: