Saturday, January 5

Freebies Header Not Transparent

Hi guys :) Harini Nurin buat header tapi bukan transparent sebab Nurin tak belajar lagi , sorry :( Nanty klau Nurin dah tahu Nurin share k ? Jangan Risau , still Nurin akan cari secepat mungkin k ? Okey , tak sabar nih nak tengok header Nurin buat nihh , ingatt . Bukan transparent k ? Jom tengokk . Tapi dah ambil tu comment lah sikit , nak tahu jugak awak suka mana awak amik mana . Amik jer bape bape , komen jea saya tak kisahhh :) Jom saya tunjukkan :)

Okey , nak lagi ? Jappp :)


Ha ! Sorry simple , saya sebenarnye suke simple and lagi cantik :) Tapi, saya taktahu nak buat yang lebih cantik . So, inilah jadinye :) Hurmmm , sape yang tahu saya sudi nak tolong . Mehh , jom saya share dengan awkk . Tapi klau nak amik amik lahh . Saya tak kisah :) Hehehe. Okey , dua jea Nurin leh bagi sebab Nurin nak mandi makann :) Huhu , tak mandi lagii . HIHI , sampai sini saahaja . Bebyeee :) 

No comments: